Poistné udalosti
S AllianzSP, Generali Slovensko, UNIQA, Česká poisťovňa – Slovensko, ČSOB poisťovňa, ako aj s ďalšími poisťovňami spolupracujeme na základe krycieho listu. Krycí list je potvrdením o tom, akú časť poistnej udalosti zaplatí poisťovňa a koľko hradí klient. Poisťovňa ho vystavuje až na konci opravy a na základe faktúry od servisného strediska.
Tlačivá potrebné ku kryciemu listu
- Policajná správa, ak bola k miestu nehody volaná polícia
- Správa o nehode, ak nebola na mieste nehody polícia
- Vyplnená žiadosť o vystavenie krycieho listu
- Kópia technického a vodičského preukazu
- Vyplnené oznámenie škody
- Súhlas o vinkuláci pri financovaní auta na lízing
V prípade nehody je jedinou povinnosťou klientov poisťovne AllianzSP a Generali Slovensko túto poistnú udalosť nahlásiť. O obhliadku sa postará náš vyškolený pracovník priamo v našom servise a zároveň vybavíme aj všetky náležitosti, ktoré by vás zbytočne oberali o čas, financie aj energiu. Ak si to situácia alebo zákazník vyžaduje, postaráme sa aj o odvoz auta odťahovou službou.
Obhliadku nepojazdného vozidla poisteného v Kooperative alebo Komunálnej poisťovni vykoná technik príslušnej poisťovne priamo v našom servise. Ak je vaše auto po nehode stále pojazdné, do poisťovne ho zavezieme bez akéhokoľvek príplatku.